Siirry pääsisältöön

Asiakastutkimukset

Asiakastutkimuksemme auttavat sinua selvittämään, mitä asiakkaasi odottavat, missä yrityksesi on onnistunut erityisen hyvin ja mistä puolestaan löytyvät tärkeimmät kehityskohteesi.

Asiakastyytyväisyys muodostuu laadukkaiden ja asiakkaan tarpeita vastaavien tuotteiden, hyvän palvelutason ja yrityksen brändimielikuvan kokonaisuudesta.

Asiakastutkimuksemme auttaa sinua kehittämään tuote- ja palveluvalikoimaasi vastaamaan entistä paremmin kysyntään, hiomaan palveluasi ja sitä kautta vaikuttamaan asiakaskokemukseen.

Palvelemme esimerkiksi näissä:

  • Asiakastyytyväisyystutkimus
  • Asiakasuskollisuustutkimus ja NPS
  • Ostopolkututkimus
  • Tuote- ja palvelukonseptin tutkimus
  • Palvelun käytettävyystutkimus
  • Jakelukanavatutkimus

Laita viestiä, otamme pian yhteyttä!