Laadukasta ja ystävällistä asiakaspalvelua

T1 Call Center

Tietoykkösellä on oma 10-paikkainen tietokoneavusteinen haastattelukeskus, missä omat kokeneet ja monipuolisen puhelintyön ammattilaisemme tekevät niin tutkimushaastatteluja, puhelinmyyntiä, jakeluntarkistuksia kuin myyntikäyntien varauksiakin. Soittamista ohjataan LeadDesk-soittojärjestelmällä, joka tuo nopeutta, tarkkuutta ja selkeän raportoinnin puhelintyöhön. Puhelintyössä kiinnitämme erityistä huomiota keskustelun hyvään laatuun ja ystävälliseen asiakaspalveluun.

Asiakkaana saat projektin etenemisestä päivittäin tietoa ja tarpeen vaatiessa vielä tiheämminkin. Tuloksista rakennetaan selkeä raportti auttamaan yritystänne tutkimusongelman kokonaisvaltaisessa ymmärtämisessä.

Mia Korhonen

projektipäällikkö

050 411 8890

etunimi.sukunimi@tietoykkonen.fi

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *