STARTTI

Sinua kiinnostaa tietää, mitä asiakkaasi haluavat ja mitä henkilökuntasi ajattelee. Älä arvaile, vaan kysy. Tietoykkönen suunnittelee sinulle tutkimukset, joilla saat täsmätietoa toimintasi kehittämiseen. Riittää, että sinä tunnistat tarpeen, Tietoykkösen asiantuntijat räätälöivät sinulle sopivan ratkaisu.

Tässä esimerkkejä asiakas- ja henkilöstötutkimuksistamme

Asiakastyytyväisyystutkimus

Ajoittain on hyvä pysähtyä kuulemaan asiakkaita. Näin mahdollistat organisaation toiminnan jatkuvan kehittämisen. Asiakkaasi muuttavat mieltymyksiään, siksi myös asiakastyytyväisyysmittausta täytyy kehittää yrityksen uudistumisen tahtiin. Eikä aina kannata kysyä vain sitä, ovatko asiakkaat tyytyväisiä, vaan myös sitä, miksi poistuneet asiakkaat olivat tyytymättömiä. Tutkimussisällöt muokkaamme tietenkin tarpeesi mukaan. Kannattaa muistaa myös, että asiakastyytyväisyystutkimus on yksi parhaita syitä olla yhteydessä asiakkaaseen.

Asennemittaus

Haluatko tietää, kuinka sitoutuneita yrityksen työntekijät ovat ja mistä pitäisi olla eniten huolissaan? Asennemittaus paljastaa, mistä löytyvät organisaatiota eteenpäin vievät tarmonpesät, joista on syytä pitää kiinni, ja missä puolestaan tarvitaan lisää motivointia.

Henkilöstötutkimus

Tämä perustutkimus antaa tietoa henkilöstön osaamisesta ja hyvinvoinnista sekä organisaation johtamisesta. Tutkimus mittaa koko yhteisön onnistumista analysoimalla jokaisen yksilön. Tulokset voidaan kytkeä vaikka palkitsemisjärjestelmään. Tutkimustulosten läpikäynnissä on hyvä käyttää asiantuntijan tukea.

Avainhenkilöiden tunnistus

Työyhteisöt voivat olla monimutkaisia rakennelmia. Organisaation viralliset rakenteet ja ihmisten väliset epäviralliset suhteet saavat aikaan verkoston, josta on vaikea saada selvää, mutta jonka vaikutus on suuri. Varsinkin organisaatiomuutoksen jälkeen tilanne saattaa olla epäselvä. Ketkä ovat työyhteisöverkoston solmukohtien ihmisiä, avainhenkilöitä? Ketkä ovat mielipidevaikuttajia ja ketkä jäävät ulkopuolelle? Avainhenkilöiden tunnistaminen on erinomainen johtamisen apuväline.

Ota yhteyttä