Tietoykkösen tykkääjätutkimus

Tietoykkösen kehittämän Facebookin tykkääjätutkimuksen tavoitteena on luoda ymmärrystä siihen, miksi ihmiset tykkäävät tiettyjen organisaatioiden sivuista, mitä he tältä organisaatiolta odottavat ja minkälaisia osto- tai muita aikeita heillä on mielessään organisaatioon liittyen. 

Tykkääjärakenteen ymmärtäminen luo uusia markkinoinnin ratkaisumalleja ja tehostaa markkinoinnin kohdentamista.

Facebook  on ”viestien kuljetusväline” niin kuin monet muutkin viestimet.  Sisältö  ratkaisee tulokset. Tykkääjätutkimuksen avulla sisältöjä voidaan kehittää asiakkaan tavoitteiden ja tykkääjien toiveiden mukaan.

Tykkääjätutkimuksen avulla yritys saa arvokasta tietoa kohderyhmistä, tyykkämisen tasosta, motiiveista ja eri some-kanavien käytöstä. Tämä auttaa koko some-strategian tarkentamisessa.

 

 

 

 

Projektin avainhenkilöt
Juha.png
Juha Määttänen tutkimuspäällikkö 0400 742 513
Osmo Kurki toimitusjohtaja 050 561 7295