Tyytyväinen asiakas palaa asioimaan

Asiakaskokemustutkimukset

Mittaamalla asiakkaan tyytyväisyyttä ja kokemuksia yrityksessänne saadaan tärkeää tietoa siitä, miten palvelua ja tuotteita voidaan kehittää yhä paremmaksi. Tyytyväinen asiakas palaa mielellään asioimaan uudelleen sekä suosittelee yrityksen tuotteita ja palveluita myös muille.

 

Tietoykkösessä asiakastyytyväisyyteen ja -kokemuksiin liittyvät tutkimukset räätälöidään aina yrityksen tarpeiden mukaisiksi keskittymällä juuri teidän kannalta olennaisiin kysymyksiin. Hyvä tutkimus ei kuitenkaan yksinään riitä, vaan tulokset täytyy viedä tehokkaasti käytäntöön asiakkaan kokemuksen parantamiseksi. Tarjoamme selkeät analyysit tuloksista ja toimenpidesuositukset, joiden avulla voidaan parantaa yrityksenne asiakastyytyväisyyttä ja sitä kautta myös liiketoimintanne tulosta.

 

Tarjoamme myös vaihtoehdon jatkuvaan tai määräajoin mitattavaan asiakaspalautteeseen.

 

Muista, että tyytyväiset asiakkaat piristävät myös henkilöstön ilmapiiriä!

Lasse Luoma

tutkimus- ja kehitysjohtaja

0400 643 799

etunimi.sukunimi@tietoykkonen.fi

Johanna Leveelahti

tutkimuspäällikkö

0400 742 614

etunimi.sukunimi@tietoykkonen.fi

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *